Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Ingemann skrev:Ok - det giver så ikke særligt meget idé om hvilke reservedele, som skal bruges.

Sander skrev:Ingemann skrev:Ok - det giver så ikke særligt meget idé om hvilke reservedele, som skal bruges.
Ingemann Du har da selv været igang med at hjælpe med samme problem i en anden tråd: viewtopic.php?f=3&t=3337&p=14714&hilit=vvt#p14714. Det er vvt hjulet. søg vvt og læs meget mere om det.

Mortenaa skrev:Vil bare lige skyde en bemærkning ind omkring et par stykker som spurgte om det var hjulet til forstilling og det er det og i den forbindelse kan jeg nævne, at min har en forstillerventil med en pakning som volvo efterfølgende har fundet ud af skal være med et lille filter for at ventilen ikke sætter sig og dette problem ville jeg da få løst når de nu er igang (hvis det er et problem på Jeres).
Mvh Morten

hresting skrev:til gaare
oplever du også at når du så køre med aircon til at bilen hakker og det føles lidt somom den bliver holdt tilbage. volvo sage at det er de symtomer den har når den vvt ikke virker 100%. om bilen tar skade af og køre med det ved jeg ikke, men jeg vil da lave det selvom jeg ikke har ganeti på bilen,

Tilbage til Motor, Gearkasse og Bagtøj
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 7 gæster