Lige en hurtig...
Er der noget om at en hækspoiler fra 855 også passer til V70?
Det vrimler ikke med hækspoilere i min farve (kode412 Fjordgrönmetalic) og hvis de passer, er der lidt flere muligheder i min jagt på en spoiler.
Venlig hilsen
Kim
Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Klågem skrev:Den passer. Der findes 2 udgaver. 1 med bremselys og 1 uden.
kimmer skrev:Lige en hurtig...
Det vrimler ikke med hækspoilere i min farve (kode412 Fjordgrönmetalic) og hvis de passer, er der lidt flere muligheder i min jagt på en spoiler.
Venlig hilsen
Kim

Carstens80 skrev:Klågem skrev:Den passer. Der findes 2 udgaver. 1 med bremselys og 1 uden.
Hej Klågem
Nu er det ikke for at spille klog da jeg ikke er sikker i min sag, men da jeg havde en 850er satte jeg en original spoiler på den, og den skulle spændes fast på siden af bagklappen og da jeg senere fik min xc70 købte jeg også en original spoiler til den og den skulle boltes ned i toppen af bagklappen som på de nyere v70er, om den gamle skulle kunne passe på v70eren er jeg ikke så sikker på da volvo fortalte mig at den ikke passede på den nye bil.kimmer skrev:Lige en hurtig...
Venlig hilsen
Kim
Kim hvis du har tid og tålmodighed så er der rigtig mange penge at spare ved at vente til valåkra traffen kommer, da alle de gange jeg har været derovre, er de blevet solgt ret billigt henne i volvo teltet.
//Carsten

Carstens80 skrev:Hej igen
ups, havde lige glemt at kim´s v70er var 1ste. generation, så jeg må give klogem ret og bukke mig i støvet![]()
//Carsten

Klågem skrev:Carstens80 skrev:Hej igen
ups, havde lige glemt at kim´s v70er var 1ste. generation, så jeg må give klogem ret og bukke mig i støvet![]()
//Carsten
helt ok. Jeg drikker tuborg..... Nå nej. Der er jo strejke så de er ikke til at opdrive. Alt andet øl kan også drikkes

schimann skrev:Der findes en polak der sælger spoiler til V70 på ebay, hvis man har mod på at handle med sådan en fætter
http://cgi.ebay.de/SPOILER-HECKSPOILER- ... 4aa0917061
og så kunne man købe en spray i bilens farvekode på http://www.smartspray.dk

Christian skrev:Pris?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster