Hej.
Som flere af jeg sikkert ved, er jeg på jagt efter en V70'er som ikke har kørt taxa, men med meget udstyr.
Jeg har fundet en hos en forhandler her i landet, som er importeret fra Tyskland. Bilen har nærmest alt i udstyr - automatgear, xenon, læder, HU850, el-forstole osv.
Og så har den en four-c undervogn. Jeg har aldrig hørt om denne undervogn, og har derfor forsøgt at finde lidt info omkring denne på nettet. Men jeg har ikke rigtig kunne finde så meget.
Jeg tænkte på om der er nogen af jer der har erfaringer med denne undervogn. Hvordan er den at køre med - er der stor forskel fra en standart undervogn?`
Jeg ville også gerne vide om det er noget der holder, eller om det er noget man risikerer at skulle koste en masse penge på?
Bilen jeg har fundet, stårhos DK-biler. Jeg har ikke set bilen endnu, men hvis den er som han lover, står den 100% fejlfri og i utrolig pæn stand. Jeg har snakket i telefonen med Ejvind nogle gange. Han har også forsøgt at sælge min peugeot 407 for mig, men jeg endte dog med selv at sælge den til ca. 15.000 kr mere end han mente jeg MAX kunne få for den.
Jeg overvejer at køre over og se og prøve bilen imorgen sammen med en kammerat. Så jeg vil gerne lige høre om der er nogen der har erfaringer med DK-biler. Er det et ordentlig firma, og kan man stole på dem?
Jeg blev desværre snydt lidt da jeg købte min nu tidligere peugeot. Jeg blev lovet forskellige ting som f.eks. vinterdæk osv. Men da jeg kom for at hente mine vinterdæk da frosten satte ind, fik jeg bare af vide, at der aldrig havde været vinterdæk med til bilen.
Så jeg vil helst undgå sådanne oplevelser igen.
Håber at høre fra jer.
På forhånd tak.
Mvh.
Morten