Hej lqa Ved ikke om de er billige men de reklamerer da med deres volvo forsikring http://www.if.dk/web/dk/privat/forsikri ... rsigt.aspx Ellers kan jeg godt anbefale tryg forsikring da jeg har haft dem i mange år og der har de absolut været de billigeste, men da jeg sidst købte bil fandt jeg ud af at der ikke var mange der var intereseret i at forsikre den, og at dem der var intereseret, kostede det spidssen af en jetjager så valget faldt på volvia hvor jeg sparede 6000 kr årligt tilgengæld var drivlinen også forsikret men hvordan de er når man skal bruge dem kan jeg heldigvis ikke udtale mig om.
Prøv AROS-forsikring. Dem er jeg ved at flytte over til, da Alm. Brand synes, at jeg skal straffes på min Volvo 940, da jeg ønsker ubegrænset antal kilometer. Og på mine 2 stk. Volvo 240 sparer jeg også penge. Faktisk så mange, at det svarer til, at jeg får den ene "gratis" sammenlignet med Alm. Brand.
prøv evt. FDM-forsikring de er meeeget billige med forsikringer (dog kræver de minumun 6 mdrs medlemsskab af fdm før du for lov til at tegne forsikring )
jeg skal nemlig selv skifte over til dem til efter året
Jeg har snakket med Alka i dag, de kunne fortælle mig at det er en specialbil jeg har, og at de godt kunne forsikre den, og at det ville koste mig 8600kr om året og en selvrisiko på 3500kr , mennn så skulle jeg lige havde monteret en GPS sender i bilen som koster 5700kr fordi de skulle kunne se hvor hurtigt jeg kørte hvis jeg skulle være så uheldig at bilve rodet ind i et uheld, hvor jeg havde skyllen. køre jeg 0 til 5 kmt forhurtigt har det ingen indvirkning på min selvrisiko mennn der over koster det 1000kr pr km jeg køre forhurtigt, så ved 10kmt for hurtigt vil jeg havde en selvrisiko på 13500kr. Sjov forsikring men meget dyr.