Ingemann skrev:Ja, det er der ingen problemer i. Den eneste forskel på et 6-bolts og et 8-bolts svinghjul er antallet af bolte det er spændt fast med

Personligt ville jeg foretrække en 8-bolts motor pga. forbedringerne, men som Christian siger, kan man ikke på en standard B20A mærke nogen forskel.
Det er dumt at splitte en motor ad, som kører!!
Hvor i landet bor du? (mht. motorkranen)
Hvorfor har du forresten anskaffet dig en ny motor? Hvad fejler den gamle?
Ender nok osse med at den ryger i hel,Og den gamle er jeg lidt i tvivl med,Da det som sagt er mange
år siden jeg har rodet med b20,Og jeg har stillet ventiler på den og det tog meget af tikkeriet,Men den har
en forket metallyd når den bliver varm og kommer op på 2-3000 omd,Og kan ikke lige høre om det er knast,
krumtap eller stempler eller slidte ventiler,Men forkert lyder den,Lyder sådan set kun rigtig lige når man starter
den kold?
Og så faldt jeg over denne til en rigtig god pris tror jeg,Den skulle være pakket om for cirka 4 år siden,
Og ser pæn og tæt ud,Og har som sagt kørt en ordenlig tur rundt i sommers på 5-6000km,Og den har ligget
i en amazon og kun taget ud for at læggen en orginal renoveret b18 i.
Men har desværre ikke hørt den køre,Men det skulle være omkring en mrd siden den er hevet ud.
Det blev en længer smører

Og jeg bor lidt ude for haslev,Har du evt en kran,Man kunne låne leje?
Eller kan jeg komme til dig,Så kan vi lige skifte den