Jeg er i den heldige situation at jeg skal et semester til england i forbindelse med mit studium! I den forbindelse har jeg besluttet at jeg vil have en bil derovre da det er i et landområde jeg skal være! Jeg kigger lidt på at købe en Volvo S60/V70 fra ca. 2002 med 170-200 tkm på samvittigheden. Sådan et køretøj kan man faktisk købe for ca. 15.000 danske kroner! Det som selvfølgelig er min største bekymring er om jeg kan komme af med bilen igen efter endt studium! Derfor overvejer jeg nu hvad nødplanen kan være! Jeg tænker, hvis jeg tager bilen med hjem til danmark og afmelder den, vil der så være et marked for sådan en til reservedele? Den vil have rattet i "den forkerte side" men ellers er alle delene jo de samme!
Spørgsmålet er altså, hvad kan jeg forvente at få for sådan en i DK til reservedele? 5000? 10000? Mere, mindre?
MVH
RAZZ
PS: I forbindelse med studieophold i USA købte jeg en XC70, så jeg er ikke skræmt over at skulle købe bil i udlandet! Iøvrigt endte det lykkeligt med den, den blev nemt solgt da jeg tog hjem, og jeg fik endda mere for den end jeg selv havde givet...