Hej Thomas
Super med så hurtigt svar! Det giver meget god mening med den opdaterede version! Jeg lejede en V50 1,6d drive sidste sommer, og blev helt skudt i den bil! For en merc. aud (revisor) studerende er det jo fantastisk med et forbrugstal som den har..

Jeg smilede i hvert fald hele vejen!
Det undrer mig lidt at du er blevet så vild med V60'eren. Jeg er sikker på at den kører meget meget lækkert, men for mig er det ikke en rigtig "herregårdsvogn" som din nuværende V70! Min far har en V70 2006 (230 tkm), som står for udskiftning, hvor jeg er "rådgiver". Han overvejede V60. Jeg synes bare slet ikke V60 har samme solide fremtoning og image som en rigtig volvo bør have! Derfor stemmer jeg for XC70-tilbudet (D3 aut) som kører for tiden! (Jeg ved godt det er lidt snyd at den ikke har awd, men sej ser den ud, og med det kørselsbehov gør det en reel forskel om den kører et par km mere eller mindre pr. liter)... Mener ligeledes den stadig kører med en "rigtig" automatgearkasse! De biler jeg har prøvet med "ny" gearkasse (VW dsg og Citroen C5 aut.) giver bare slet ikke samme fornemmelse som en gammeldags automatgearkasse...!
Kald mig bare nostalgiker....