Det lyder som et stort projekt du har gang i.
Jeg har for 2 år siden solgt min Amazon med ilagt Rover P5 eller Buick 3,5 som det jo er
Den havde det originalt "nyt" 67-70 bagtøj på og det knækkede da også en enkelt gang - sådan går det når man vil spille smart med den ene fod på bremsen og den anden helt i gulvet på speederen for at få det 275 brede baghjul til at spinde.
Den havde 1 kreds bremse system med tromler bagpå (originalt) men med bremse forstærkeren fra P5'eren. og den bremsede fint (ikke som en ny bil men stadig fint)
Som jeg kan se har du "gravet" ud til automatkassen og det var min også med - måtte få renoveret den gamle 3-speed Borg Warner på tispunkt i forløbet.... alt for dyrt
Jeg kender også manden der er nævnt med 264 bagtøjet han er ven af mig og har stadig sin "Voldsom Volvo" (i hans ligger der den lidt nyere P6 motor og skulle kunne ha trukket fra min, men det lykkes ikke for ham
Rene, som manden hedder har også flipfront på sit gule lyn, dog ikke i glasfiber - men han ved helt sikkert hvor der ligger et
Gi' mig et kald - så kan jeg fortælle lidt mere om det at være ejer af "den store amazon" som jeg hørte een prøvede at belære nogle andre om da de så min bil.
Mvh Henrik
-----------------------
+41763010235 (sorry det er et udlandsk nummer)
Kunne sku ikke få billed til at vise sig direkte her, så her er et link:
http://lh5.google.co.uk/jacobsen.henrik ... 0Volvo.jpg