Hos Kjøller mener man at min vandpumpe skal skiftes og ellers er det umiddelbart bare en lettere rengøring af flammevagt og tjek af gløderør som en anden bruger af volvosnak ligeledes mener er løsningen.
Fejlkoderne er 1: 57 Blowout - Flammen gået ud i status R1. Fejlkode 2: 66 LS SCP - ledningsnettet til brændstofpumpe, vandpumpe og blæser kortsluttet på +. samt fejlkode 3: 73 TO MANY RETRIES - For mange mislykkede startforsøg.
Jeg forsøgte mig i eftermiddags med en opstart af fyr og der er nu kontakt, fyret forsøger at komme i gang men efter 2-4 minutter slutter seancen desværre selvom det lyder som om det buldre godt og korrekt. Efterfølgende forsøger fyret selv endnu engang men mislykkes igen. Herefter tør jeg ikke mere af frygt for at styreboksen låses igen. Mit spørgsmål er nu hvor omfattende operationen er og især hvordan jeg lettest kommer til fyr og pumpe. Umiddelbart er netop dét der er det vanskeligste, da fyret er gemt i fronten til venstre i skærmkassen.
Skal jeg tage hjul m.m. mere af for at få adgang til fyret eller er der en nemmere løsning.
Venlig hilsen
Kimmer