Fejlen går ud på at min Volvo V70 t5 2000 melder fejl på ABS, Traction control og udstødningsgasser og når den melder fejl på abs og traction så laver den det der enorme ryk når man slipper speederen, meeget ubehageligt.
Fejlen opstår således at jeg kører ud af indkørslen og kører helt ligeud og bremsepedalen begynder at "knorre" helt vildt som når der er glat. Men jeg er ikke i nærheden af pedalen jeg har min fod på speederen. Den blir ved med at knorre, også holder den op på et tidspunkt også melder den fejl på ABS, Traction (STC) og udstødningsgasser og speedometeret hakker og falder ud nogen gange.
Jeg har derefter så fået udlæst fejlkoder hos Bilia og de sagde at det var ude i v. forhjul den var gal okeey fair nok så skiftede jeg den abs giver der og det hjalp ikke en skid. Jeg har derefter haft hele ABS-styreboksen nede og blæst ren og givet den silicone ved ledningerne også samlet det hele igen. ABS-kransen sidder heller ikke løst.
Derfor søger jeg nogen som har erfaring på dette område eller bare generelt er kloge om volvo´er