Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Carstens80 skrev:Takker, men er desværre ikke blevet så meget klogere![]()
for hvad betyder M0 asymmetric
og hvad betyder xl efter 245/40 ZR18 97Y XL
//Carsten

Carstens80 skrev:Tusse tak![]()
Så blev det skåret ud i pap, så selv jeg kunne forstå det![]()
//Carsten

Klågem skrev:Carstens80 skrev:Tusse tak![]()
Så blev det skåret ud i pap, så selv jeg kunne forstå det![]()
//Carsten
Tuborg...![]()
![]()

Ulrik Friis skrev:Et råd fra mig:
Køb dine dæk hos en dansk dækmand. Jeg kan anbefale et sted som er billigt og som har de rigtige maskiner (tjekker dæk og fælg for skævheder når der afbalanceres og giver anvisning på hvor dækket sidder bedst på fælgen): Skan-X i Rødovre.
Når alt kommer til alt er det min påstand, at prisen bliver nogenlunde den samme, men her har du én du evt. ka reklamere overfor. Det kan du ikke på daekonline.dk - desværre. Det er et tysk baseret selskab.
Michelin burde du også kigge på.
Når du har fundet det dæk du gerne vil have, bør du gå ind på fabrikantens hjemmeside, hvor du kan se alle varianter.

jelver skrev:Jeg har købt hos Daekonline flere gange- og har aldrig haft problemer. Dækkene har altid været af frisk og europæisk aftapning! Jeg blev iøvrigt også anbefalet Continental af 'min' mekaniker fremfor Michelin- noget med hæl/tå-slitage, der giver rumlen lidt for hurtigt...

Klågem skrev:Den med Michelin kan jeg skrive under på. Jeg har aldrig nogensinde kørt på et sommerdæk som larmer eller rumler så meget. Aldrig mere Michelin.
Det er en fornøjelse at sætte vinterdækkene på om efteråret. Så bliver der ro i Volvoen

Tilbage til Styretøj, Hjul og Bremser
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster