tjaaa, det med huggeren kigger jeg lige på, hvis jeg får tid og ellers er det som det nævnes en overskuelig udgift tros alt

Troede først lige det var gearkassen, der sprang i luften, det havde nok været lidt dyrere.
Som perlestensmekaniker kan jeg nu vente til solen skinner, det er da tros alt noget og jeg køber også en anden om ikke andet så kan jeg skifte den når jeg alligevel laver noget andet på den en dag.
Setupét er ikke lavet af mig selv, men stort set alt sammen af svenske Autotech. Det indeholder en t 19 turbo, større dyser, anden benzinpumpe, 2½ " BSR udstødning og 3" Ferrita forrør med sportskat, lukket sportsfilter, Stor intercooler, andre pejlstænger, portet og bearbejdet topstykke og 1,7 bar i tryk ved fuld skrue

, R kobling med hård trykplade, renoveret gearkasse, ændret motorstyring og kørt ind af Autotech + diverse rør mv.
Ved 1,5 bar lavede den 286 heste på hjulene og 486 nm, så mon ikke det er omkring de 300 på hjulene nu

Mener den er kørt ind til 95 oktan, så der er mere i den

Har kørt med det i snart 2 år nu og købt bilen sådan her af tidligere ejer og det kører ellers problemfrit, omkring 50.000 km med det nuværende setup, men jeg er også hysterisk med olieskift, kører kun V-power og bruger den som hverdagsbil, så langt de fleste km er kørt pænt

12 km/l ved langtur og omkring 8 ved blandet småkørsel.