Er diverse billeder i profilerne også spam?

Vi er altid åbne over for forslag, også kritik.
Vi vil gerne have jer brugere til at hjælpe med at gøre forummet bedre.

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Synes du, at det er generende med div. billeder i indlægene?

Afstemning sluttede søn jan 20, 2008 16:38 pm

Ja, jeg synes at det kan blive for meget!
3
20%
Nej, jeg finder det ikke generende!
12
80%

Stemmer i alt : 15

Er diverse billeder i profilerne også spam?

Indlægaf Hr. SmåSur » fre dec 21, 2007 16:38 pm

Personligt synes jeg, at diverse billeder i indlæg er at sidestille med spam. Hvordan har I andre det?

Jeg er udemærket klar over, at der nu er et par redaktører der vil (og vist også ønsker det) blive provokeret (og føle sig forfulgte o.m.a.) - men det er nu altså IKKE hensigten at gøre nogle kede af det.

Jeg synes bare det er DØDSYGT at kigge i diverse indlæg, hvor der (hvis dialogen blot er enkle simple, korte svar) er fyldt op med temmelig ensformig plakat-søjle-spam.

Jeg synes det er fint med et billede på selve profilen - her kan man jo vise sin Volvo eller lign. - Men at tilføje et stort fodbold-klub-flag, et billede af Profeten Yoda eller lignende under ethvert indlæg man poster, er sq for mig det samme som at skulle ignorere indlæg om Britney's udskejelser..

Billede
Rendegraver - TurbodieselOlietryk
Sidst rettet af Hr. SmåSur fre dec 21, 2007 17:05 pm, rettet i alt 3 gange.
Hr. SmåSur
Adminstrator
Adminstrator

Geografisk sted: Omkring Kbh

Re: Er diverse billeder i profilerne også spam?

Indlægaf Shadows » fre dec 21, 2007 16:42 pm

Hr. SmåSur skrev:Personligt synes jeg, at diverse billeder i indlæg er at sidestille med spam. Hvordan har I andre det?

Jeg er udemærket klar over, at der nu er et par redaktører der vil (og vist også ønsker det) blive provokeret (og føle sig forfulgte o.m.a.) - men det er nu altså IKKE hensigten at gøre nogle kede af det.

Jeg synes bare det er DØDSYGT at kigge i diverse indlæg, hvor der (hvis dialogen blot er enkle simple, korte svar) er fyldt op med temmelig ensformig plakat-søjle-spam.

Hvilken billeder eller indlæg taler vi om?
Kan du ikke linke til eksempler?
... pt Volvoløs
Mercedes-Benz 450 SL ‘73
Shadows
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: 2900

Indlægaf Hr. SmåSur » fre dec 21, 2007 16:44 pm

Jeg hentyder til eksempelvis din profil - at du har et billede af din bil under dine indlæg - hvér gang - også selvom du måske fører en "samtale" med et andet medlem og således poster 3-4 indlæg i en enkelt tråd.
- og så behøver jeg vist IKKE at nævne din "best-buddy" herinde, vel?

Billede
Hr. SmåSur
Adminstrator
Adminstrator

Geografisk sted: Omkring Kbh

Indlægaf Shadows » fre dec 21, 2007 17:42 pm

Hr. SmåSur skrev:Jeg hentyder til eksempelvis din profil - at du har et billede af din bil under dine indlæg - hvér gang - også selvom du måske fører en "samtale" med et andet medlem og således poster 3-4 indlæg i en enkelt tråd.
- og så behøver jeg vist IKKE at nævne din "best-buddy" herinde, vel?

Billede

Når det, - hvorfor skriver du det ikke bare? så havde du undgået et billede mere! :wink:

Best-Buddy??? Hvad mener du?
... pt Volvoløs
Mercedes-Benz 450 SL ‘73
Shadows
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: 2900

Indlægaf Ingemann » fre dec 21, 2007 19:08 pm

Jeg tror det er mig der er din "Best-Buddy" :D
Flere billeder :wink:

Jeg synes det er fint nok at bringe emnet på banen, for det kunne jo være at der var stor enighed om at det var irriterende at se på en stejlende elg eller andet.

Hvis der er bred enighed om at det er for irriterende må vi jo tage det til efterretning.
Mvh.
Andreas Ingemann Hansen
Brugeravatar
Ingemann
Redaktør

Geografisk sted: Hillerød, Nordsjælland

Indlægaf Hovn » fre dec 21, 2007 19:15 pm

He he. Det var et flot billede. Skulle noget iøvrigt have interesse i Volvo`s rendegraver, kan de også henvende sig her. Dem sælger jeg nemlig. :wink:

God jul herfra.
Hovn
V60 T6 Recharge samt 240SE
Brugeravatar
Hovn
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: Herlufmagle

Indlægaf B23Trige » fre dec 21, 2007 20:11 pm

Min personlige mening er at hvis man vil vise sig selv, sit logo eller Volvo, så er der udemærket mulighed for det som avatar, og det burde være rigeligt.

Men vi er jo så forskellige, og det generer mig egentlig ikke at man har foto eller andet som signatur.
Jim Knudsen
745 GL årgang 1985 (B230K)
V70 2 Momentum 2,4 D5 185hk læder og automatgear årgang 2006/2007
B23Trige
Redaktør

Geografisk sted: Fårup v/Randers

for meget eller for lidt

Indlægaf Klågem » fre dec 21, 2007 21:33 pm

Jeg syntes at det er helt iorden at man har et lille foto sammen med sin signatur. Eks. et billede af sin bil eller lign. Men når det går over i en helsides annonce er det for meget.. Man kan jo også sammenligne det med en herre herinde der havde en halv roman i sin signatur... Han har det dog ikke mere.. Men han har selv startet denne tråd...
Janteloven siger jeg bare...
Klågem
V70 III D5 momentum 185hk 6 gears aut. 08´
Billede

PPC-fejlkodelæser
Icarsoft VOL II

Tidligere biler:
Volvo v70 II D5 185 hk Millennium auto 2006
855 2,0 T5 263HK 382NM 94´
765 2,3 TIC 90´
745 Gle 86´
744 Gle 84´
744 Turbo 84´
121 quick 67´
Brugeravatar
Klågem
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: 9690-Jammerbugten

Indlægaf Tubesnake » lør dec 22, 2007 0:42 am

Personligt syntes jeg ikke det er et problem, så længe billederne ikke bliver for store.

Ellers kan man jo altid bruge en avatar, som præsenteres ude til venstre sammen med brugernavnet.
Sidst rettet af Tubesnake søn feb 17, 2008 14:45 pm, rettet i alt 1 gang.
Venlig Hilsen Carsten
Brugeravatar
Tubesnake
Redaktør

Geografisk sted: Right behind you ;)

Indlægaf Ulrik Friis » søn feb 17, 2008 1:18 am

Lad os nu bruge de rigtige ord til de ritige ting. Uanset hvordan et medlems signatur er skruet sammen, så er det ikke spam. Signaturen kan måske være irriterende, provokerende eller kedelig.

Men det kan ikke være spam, da definitionen på spam er: uopfordrede massehenvendelser. Der er mig bekendt ingen medlemmer af dette forum, som udøver denne gerning. Ej heller kan signaturer med et indhold af billeder eller spøjse udsagn kategoriseres som spam. Allerhøjst underligt eller sært.

Vi har hver især en signatur - eller rettere sagt: nogle har - bl.a. har Hr. Småsur tidligere været igennem møllen p.gr.a. sin signatur, som nogle fandt stødende. Og nu bliver han så selv stødt af andres signaturer, hvilket jeg finder lidt underholdende - bare en lille smule :)

Som tidligere mener jeg, at folk skal have lov til at lave deres signaturer som de har lyst til. Ingemanns "Prancing Moose" er jo ganske festlig omend lige lovlig stor. Denis pudser og polerer sin bil så omhyggeligt, at hver gang jeg ser et billede af den får jeg lyst til at højglanspolere mit sølvfarvede vidunder. Men han viser den jo frem fordi han er rævestolt af vidunderet, hvilket jeg ikke kan fortænke ham i.

Jeg vil nok ikke lave mig en signatur med et så stort billede som her:

Billede
mvh
Ulrik
XC40 P8 AWD Recharge 2022
Fra 2007 til 2021: V70 D5 Aut. 2002
Brugeravatar
Ulrik Friis
Elitebruger
Elitebruger

Geografisk sted: Nord f. Kbh.

Tilbage til Forslag til Volvosnak.dk samt teknisk support