Kristian jeg har sendt dig en PB.
Ja ifølge Søren volvo-spareparts så er halvsatsen med best.nr. 272266 som ifølge prislisten på nettet er til netop MultiLink udgået og erstattet af best.nr. 272258 som i hans prisliste er til Volvoén uden MultiLink.
Han har dog fra Göteborg fået oplyst at netop det sæt med best.nr. 272258 som jeg har modtaget tidligere har erstattet sættet til MultiLink og altså burde passe til min bil.
Det er svært at se om det sæt her passer til min bil når man ligger nede under bilen,men der hvor der evt. er problemer,er jo netop op over bagakslen.
Den bagerste udgang på mellempotten,altså den som sidder lige foran bagakslen,har en rørudgang som bøjer op mod vognbunden foran akslen.
Derpå kommer der så en rørbøjning som går hele vejen over akslen og derefter bøjer vandret bagud til indgangen på den bagerste potte.
Halvsættet består af mitterste lydpotte,bagakselbøjning,bagerste lydpotte,bagerste afgangsrør samt mont.sæt.
Jeg har et link her som viser rørstumpen over bagakslen. Det her er et uoriginalt rør men har samme udformning som det rør jeg har fået fra Søren.
http://www.skandix.de/en/spare-parts/ex ... e/1001358/Jeg har ikke kunnet finde et billede af et udstødningsrør til en MultiLink desværre.
Sættet Søren har sendt mig er dog et originalt Volvo udstødningsrør vil jeg tro,da begge lydpotter er stemplet med VOLVO.
Tommy Nielsen, Skørping.
Volvo 760GLE 2,8 Automatik 1989.