Volvo Amazon Forsikring Vs. Dele

Her, dét der ikke lige passer ind i de øvrige kategorier. Lad det dog ikke blive en "skraldespand".

Redaktører: Anders_H, Hr. SmåSur, Kristian

Volvo Amazon Forsikring Vs. Dele

Indlægaf Grevesen » tirs mar 07, 2006 9:21 am

Så gik drømmen endelig i opfyldelse, jeg har fået en dejlig volvo amazon op under neglende. meeeen mangler forsikring og har virkelig brugt mange timer på at lede efter den billigeste. der er bare et must....

Volvoen skal bruges som helårs bil.
Jeg har ingen bil ved siden af.
jeg har ingen garage.

Jeg er 21år og er ikke registreret som bilforsikring tager før. kan dog få mine forældre til at dokumentere at jeg har kørt skade frit dagligt i 3 år.

Hvis der er nogen der ude der kender til problemet og muligvis har en løsning så skriv endelig

Og internet sites med en masse dejlige information, reservedele og styling til Volvo Amazon er selvfølgelig altid velkommen :D

(Amazon er nok den fedeste bil EVER)
Grevesen

Forsikring

Indlægaf Amazon » tirs mar 14, 2006 20:19 pm

Hej Grevesen.
Jeg har også købt Amazon sidste år, og ringede i den forbindelse rundt til en del forsikringsselskaber. De kom med priser helt op til 10000kr om året uden kasko. De er ikke rigtig kloge.
Det skal så lige siges at jeg ikke har haft bil før, men har dog haft kørekort i 9 år.
Det endte med en Alka forsikring til 3600kr om året, det synes jeg er rimeligt. Den falder så til 1900kr efter 2 år. Jeg skulle så flytte alle mine forsikringer til dem, men blev bedre dækket til en lavere pris.
Jeg bruger også min Amazon som helårsbil, endnu.

Prøv at ring til dem.

Mvh Klaus
Amazon
Erfaren bruger
Erfaren bruger

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Amazon » tirs mar 14, 2006 20:31 pm

Her er en side hvor der står en masse værk om Amazon. Det er godt nok på norsk.

http://www.nvak.no/central.html
Amazon
Erfaren bruger
Erfaren bruger

Indlægaf Amazon » tirs mar 14, 2006 20:33 pm

Amazon
Erfaren bruger
Erfaren bruger

Re: Volvo Amazon Forsikring Vs. Dele

Indlægaf danielv1 » ons feb 08, 2012 13:23 pm

er det ikke lidt syn at bruge en amazon til helårsbil :D :D ???? jeg mener at den bare ruster op i al den saldt :( :( ??????????????? :D :D :D
danielv1
Erfaren bruger
Erfaren bruger

Tilbage til Diverse