Her har i så min anskaffet Volvo 245L fra 1976
Købt igennem Teamdunk her tilbage i feb/marts.
har altid godt ville have en gamle 70er 245, så da denne her dukkede op, var der ingen tvivl, det var min.
Hentede den hos team dunk (tak for super service, hentede mig i slagelse ved toget og kørte op til kalundborg, også lidt ud på landet !! )
Der jeg drejede nøglen for at køre den hjem til det synderjyske havde den kørt 154.997 km !! den kørte hjem uden at sætte en fod forkert.
Yes der er en del RUST. men det er bare timer. Har ikke rigtig haft tid til at gå igang med den før nu. Planen er at køre til kolding volvo træf i den her til september, burde jeg kunne nå.
Den er nu kørt ind på værkstedet for at gå igang med den, (har endnu ikke haft den løftet op, så jeg krydser finger for vanger, paneler skal ihvertfald skiftes) er ihvertfald sikker på at jeg er bedre til at lave rust når jeg er færdig med den.
Planen er at sænke den lidt og lave et roof rack til den i egetræs planker. samt lave nogle breddet 14 tommer fælge til den, tænker 14/8 eller 14/9 tommer. Så hvis der er nogen der ligger inde med 70er stil 14 tommer original fælge så sig til, dem tag jeg gerne, stand er underordnet. kapsler har jeg også masser af.
Her er lidt billeder af skønheden, fra aften der jeg fik den hjem, samt lidt billeder taget for 10 min siden ude på værkstedet.
De fælge der sidder på nu er sat på da de dæk der sad på efterhånden begyndte at tabe luft hele tiden. så lånte lidt af overskydende fælge fra min brune 242
søger sådan nogle fælge som den der sider foran på dette billede.
Hello how are you doing !!!!
yes den gaffeltruck er min lift eller den polske auto lift, som vi kalder den. Det virker fint
hmm der var engang en reserveshjuls brønd !!!
Glæder mig som et lille barn til at få den på vejen, denne tråd vil løbende blive updateret med fotos osv.