Her er så mange volvo entusiaster - er der nogle der gider at genopfriske hvorfor?
Jeg købte min Volvo i efteråret - og jeg har smidt ca. 20.000 efter den i reperationer siden.
En dygtig mekanikker fik fjernet den pipfulg jeg har kørt rundt med i bagenden af bilen i mange måneder. Så nu manglede jeg bare at få gjort bagklappen vandtæt så jeg er fri for at tørre vand op i reservehjulsbrønden.
En lille uge blev det til i en næsten fejlfri bil - idag begyndte ABS lampen så at lyse
Hjælp mig en eller anden - jeg har en fornuftig forsikring så jeg parkere den snart i en lygtepæl - meeen det tør jeg nu alligevel ikke - hvem ved om sele og airbag virker
Nå - men tilgengæld skal jeg en uge til Spanien på lørdag - så må konen trækkes med slæden.
Muligheder til afstemningsspørgsmål:
A: Under overhalning af en Brian i en topgejlet Suzuki Swift med dobbelt udstødningsrør og 55 heste, falder mit baghjul af og ovehaler indenom.
B: Jeg skal være smart i et lyskryds og lægge til den da turboen sprænger i luften, PET kommer og lægger mig i benlås med begrundet mistanke om ulovlig våbenbesiddelse.
C: ABS lampen er holdt op med at lyse imorgen, bagklappen blevet tæt og bilen kører fejlfrit i mindst 2 uger.