Med mindre der er forskel på årgangene (Der er nogle enkelte ændringer i 99), så er det dem med 4 bolte som skal bruges.
Og ja, det tager lige lidt længere end en kop kaffe at skifte dem

(Det er dog hverken svært eller umuligt), så lad være med at købe noget billigt ragelse i Biltema eller lign.
Jeg købte selv Meyle, som er et rimeligt mærke, omend Lemförder skulle være det bedste.
Jeg købte hos lott.de som har et stort udvalg i alle mærker til billige priser. Tilmeld dig deres nyhedsbrev, så får du ofte nogle rabatkoder, det er værd at tage med.
Delen hedder "Querlenker" og findes under "Radabhengung", hvis tysk ikke er din stærke side.
Det er kun nogle af boltene, som ikke kan komme ud. Dem lod jeg sidde, så jeg slap for at hæve gearkassen (Og det samme gør næsten alle andre også

). Så pas på bolthovederne når du løsner dem!
Når du samler det igen, så husk at smøre Never-Seez eller lign. på gevindet, så det er nemmere en anden gang.
Du skal ikke være ked af at du har dem med 4 bolte, så slipper du for at "forspænde" gummiet, når du skal montere dem.
Når du løfter bærekuglen på plads til sidst, så pas på ikke at få løftet trækakslen op i "tunnelen", så den rammer på og trykker kuglerne ud fra deres plads i det inderste led!
(Jeg mener nok at det var ved denne reparation at jeg kom til det, men lad under alle omstændigheder være med det! "Ask me how I know...)
Det lille led ved bagakslen har jeg ikke prøvet et skifte, så det kender jeg ikke til.
Støddæmperne ser fine ud, det var dem jeg selv satte på. Jeg købte et komplet sæt til både for og bag billigt i England.
Jeg ved ikke lige hvordan jeg linker til en tråd? Men jeg mener min tråd hed noget i retning af: "Støddæmpere til V70 '99" eller noget meget tæt på.