KennethAmby skrev:SÅ ER FEJLEN FUNDET:
Til alle andre der oplever samme fejl, kan jeg sige i STRAKS skal køre forbi nærmeste værksted!
Der sidder et bundt kabler fra computeren i bilen som går op under batteri-kassen. Dette bundt har som fejl været monteret ved en kant til batteri-rummet. Og derfor er der efter min bils "små" 320.000km nu gået hul på flere af ledningerne, hvilket har gjort motoren har læst fuldstændigt latterlige data'er.
At det så er gået galt mens det blev lavet, og selve computeren nu skal skiftes er noget helt andet, men allerede nu har jeg reddet mine forældre fra samme omkostningsfulde reparation. Da deres også har samme fejl, der er slidt hul og de skulle til italien denne weekend, og der er HELT hul ind til 4 store ledninger så kobberet var fuldt blottet.
Reparation på min ender på omkring 10000kr.
Reparation på deres (klip, dæk, fobind) kostede 550kr.
Jeg håber andre kan få gavn af ovenstående, og jeg håber andre kan spare de mange penge jeg nu har været udsat for, at miste pga. det. Sikke en lorte fejl, men sindsygt mange tak for jeres gode råd, input, ideer og forslag! Det har været vildt positivt.!
Venlig hilsen,
Kenneth
Hej Kenneth.
Fedt du fortæller om løsningen på dit problem
Hvis du kunne sætte et billede på var det endnu mere fedt.
Mvh Søren